Instrumenten voor succes

De Handlangers gaan wel eens naar een bandje. Laatst nog naar ‘de Staat’ in de Melkweg. Dat bracht ze tijdelijk oorsuizen maar belangrijker nog… het volgende inzicht.

Muziek is als grafisch ontwerp. Het kan mensen raken, ze in beweging zetten en laten schreeuwen om meer. Soms heeft een zanger genoeg aan een akoestisch gitaar om zijn verhaal over te brengen. Soms wordt de juiste snaar bij het publiek geraakt met een muur van overstuurde gitaren.

Al met al zorgt het samenspel en de keuze van instrumenten, compositie, melodie, ritme, volume, dynamiek, etc. voor de juiste belevenis bij de fans. Net als bands willen ondernemers en merken succesvol zijn. Dat lukt alleen met een ‘eigen geluid’. Dat is een kwestie van persoonlijkheid én uitstraling. Een organisatie met een duidelijke visuele identiteit vertelt waar zij voor staat en wat je van haar kunt verwachten.

Met onderscheidend design laat je horen wie je bent. Soms zijn de eerste tonen al voldoende om een liedje te herkennen. Zo werkt het ook bij een doordachte visuele identiteit. De juiste combinatie van kleur, typografie, composite, stijlelementen zorgt direct voor herkenning. Daarom is design het communicatiemiddel bij uitstek.

Wilt u met uw onderneming de markt bespelen?
Zet in op een jam-sessie met de Handlangers voor het ontwikkelen of aanscherpen van uw visuele identiteit. Bel Arno of Ernst op 030-3031332 of mail naar info@dehandlangers.nl